marți, 3 iulie 2012

descoperim padurea

1. Asta primavara am iesit cu piciul meu sa exploram padurea. Ne-am inarmat cu o lanterna, o lupa, o penseta, o cutie...
 Am adunat tot felul de seminte, frunze, pietre, scoarta.... pe care le-am studiat impreuna si am invatat carui copac apartin fiecare.Am pus sub lupa si insectele ce le-am intalnit :D
 Acasa am continuat cercetarea si am pus sub microscop obiectele adunate.


2. O alta activitate placuta pt copiii nostri ar fi si acest joc al cartilor cu frunze. Am adunat cate 2 frunze de la plante si copaci diferiti. 
din coli de hartie am facut cartile si am lipit pe ele frunzele
acum putem incepe jocul :P
 Amestecam cartile si le punem cu spatele in sus, apoi ridicam o carte caruia incercam sa ii gasim perechea, daca a doua carte ridicata nu este perechea celei dintai asezam cartile la locul lor, retinem unde erau si ridicam alte carti pana reusim sa gatim toate perechile :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pentru a vedea toate postarile apasati: "postari mai vechi"

Ionescu Roxana: roxi-ideas

Pentru a vedea toate postarile apasati: "postari mai vechi"