miercuri, 4 aprilie 2012

cana pictata manual

Al meu pici de mult isi doreste un obiect cu Alvin si veveritele (Alvin and the chipmunks) personajele din film, si cum ii trebuia si o cana mica pe masura lui cand am gasit cana potrivita  am si decis sa ii fac pe plac desenandu-i veveritele :D. Vopseaua folosita este speciala pt sticla, portelan si alte suprafete asemanatoate, este rezista la spalat si in cuptorul cu microunde, am testat-o chiar eu cu o alta cana ce am pictat-o cu un an in urma si inca pictura este ca la inceput. Cand e spalata trebuie doar evitat sa se frece cu ceva dur.
Un alt personaj preferat de piciul meu este din desenele "Curiosul George" iar acesta va fi urmatorul personaj ce il voi picta :P







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pentru a vedea toate postarile apasati: "postari mai vechi"

Ionescu Roxana: roxi-ideas

Pentru a vedea toate postarile apasati: "postari mai vechi"