duminică, 26 februarie 2012

geanta si cordeluta handmade




 de mult timp imi doresc sa imi fac singura o geanta si dupa multe cercetari  a venit timpul si aparitiei ei.....
si uite ca desi am consultat diverse tipare am ajuns sa fac geanta dupa ochi cu inspiratia de moment.
asadar stransesem cateva perechi de blugi rupti pe care nu am avut inima sa ii arunc iar materialului bun ramas am zis sa ii dau alta intrebuintare, iar zilele acestea am inceput sa fac cateva flori din material textil si nu stiam unde sa le aplic, iar o geanta parea potrivita :D si asa m-am apucat de treaba, si uite ce a iesit ...
 .... si cum florile pot fi aplicate pe multe obiecte am considerat ca si o cordeluta este potrivita. Aici am folosit o cordeluta veche pe care am invelit-o intr-un material floral si am aplicat pe ea o floare din saten si un trandafit din fimo. Si nasturele de la floarea gentii este invelit tot in acelasi material floral...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pentru a vedea toate postarile apasati: "postari mai vechi"

Ionescu Roxana: roxi-ideas

Pentru a vedea toate postarile apasati: "postari mai vechi"